Boğaz Köprüleri, hem banknot matbaası hem vaat fabrikası gibi çalıştı. Önce
“bedava olacak” sonra “fiyatlar yarı yarıya düşecek” dendi. Bir dönem satılmak
istendi. Özelleştirme için düğmeye basılınca tekrar gündeme geldi. Üstelik şimdi
pakete otoyollar da dahil. 1973’ten bu yana iki kıtayı birbirine bağlayan
Boğaziçi Köprüsü’nün eksikliğinin en çok hissedileceği alanlardan biri ulaşım
ise diğeri de şüphesiz siyaset olurdu. Zira Boğaziçi Köprüsü kadar siyasi
literatüre ve vaade malzeme olan bir yapı herhalde çok azdır. 29 Ekim 1973'ten sonra uzun bir süre hep
aynı vaat verildi:
ARAŞTIRMA - Bedavaydı, satılacaktı, kiralanıyor
0
yorum
17 Mayıs 2012 Perşembe
zaman:
12:18
-
Edit entry?
ARAŞTIRMA - En demir leydi kim?
0
yorum
11 Mayıs 2012 Cuma
zaman:
17:19
-
Edit entry?
Sadece kendi vatandaşları değil bütün dünya pür
dikkat onun ağzından çıkacak birkaç lafa bakıyor. Şu sıralar o, dünyanın en
güçlü kadını. 1871 yılında Almanya'nın
modern bir devlet olmasından bu yana ülkeyi yöneten ilk kadın başbakandan, II.
Dünya Savaşı'ndan bu yana şansölye koltuğuna oturan en genç insandan, Angela Merkel’den bahsediyoruz. Hemen tüm
dünya liderleri küresel kriz kasırgasında zarar gören gemilerini, Avrupa’dan
gelen ikinci dalgaya hazırlamakla meşgulken, o kurtarıcılığa soyundu. Kusursuz
fırtınada ufak tefek hasarlara karşın gemisini başarıyla yüzdüren Angela Merkel,
esasen gemiyi değil limanı kurtarmanın derdine düştü.